Transitions Light Under Control

Transitions Light Under Control

Transitions vindt zichzelf opnieuw uit Een nieuwe identiteit, een nieuw en modern vormgegeven logo, een nieuwe pay-off én vernieuwde beelden en video's: Transitions lanceert een nóg betere versie van zichzelf met opnieuw gedefinieerde merkpilaren. Hiermee bereikt Transitions een nog breder brildragend publiek. Daarnaast ondersteunt het de opticiens om op een eenvoudige manier de voordelen van Transitions te demonstreren aan de consument. Hiermee richt Transitions zich ook op de consument met een dynamische levensstijl die technologie omarmt en moderne innovatie toejuicht.

Een vernieuwde identiteit begint met een nieuw logo

Transitions brillenglazen houden rekening met verschillende lichtomstandigheden: van fel zonlicht tot in het donker, buitenshuis maar ook binnenshuis wordt er rekening gehouden met de lichtomstandigheden. Het nieuwe Transitions-logo illustreert deze constante, vloeiende beweging. De diagonale streep in de O is een lichtstraal: helder en donker, altijd de juiste kleurintensiteit gedurende de hele dag ongeacht de lichtomstandigheden.

Een nieuwe pay-off: Light Intelligent Lenses

De nieuwe pay-off is geïnspireerd op een onderzoek waaruit blijkt dat maar liefst 87 procent van alle brildragers aangeeft gevoelig te zijn voor licht ¹. Dit onderzoek gaf Transitions de inspiratie en richting voor de nieuwe merkpositionering. De nieuwe pay-off benadrukt de relatie die we hebben met het licht en hoe iedereen licht omarmt: hoe we het nodig hebben, maar tegelijkertijd ook gericht op het bewustzijn dat licht ook schadelijk kan zijn.

Nieuwe consumenten campagne ‘Light Under Control’

Voor de introductie van de nieuwe positionering “Light Under Control “ heeft Transitions, nieuwe campagnebeelden en twee video's gemaakt die elke opticien in de winkel en/of op de website kan laten zien.

De video laat zien hoe de miljarden fotochromatische moleculen reageren door zich voortdurend aan te passen aan de lichtomstandigheden. En laat zien hoe de kleur van de

Transitions glazen op natuurlijke wijze veranderd. Deze video illustreert de voordelen waar Transitions voor staat. Met vier vernieuwde “belevingen”:

  • 100% Smart

De demonstratie van technologie blijft een 'wow'-moment voor de consument. Maak daar gebruik van! De Light Intelligent Lenses zijn een technologisch wonder: van volledig transparant binnenshuis tot volledig donker buitenshuis en alle tinten daar tussenin.

  • 100% Free

De brildrager met Transitions brillen glazen hoeft zelf niet te anticiperen op de veranderende lichtomstandigheden, de glazen passen zich automatisch aan. De drager voelt zich vrij en wordt niet beperkt door de tint van zijn/ haar bril. Daarom ervaren brildragers Transitions meekleurende brillenglazen als een probleemloos brillenglas.  

  • 100% Care

Transitions glazen bieden dagelijkse bescherming. Ze filteren schadelijk blauwlicht van digitale schermen, LED-verlichting binnenshuis en van de zon buitenshuis. Daarnaast bieden ze de brildrager ook bescherming tegen schadelijk UV-licht.

  • 100% Style

Geen enkele andere leverancier van meekleurende glazen biedt zo'n brede range aan technologieën en kleuropties. Alleen Transitions heeft een palet van 7 verschillende kleuren om je in je eigen vrije stijl te kunnen uitdrukken en nieuwe dragers te werven voor een moderne look!

 

Het helpen van mensen om licht te 'managen' heeft altijd centraal gestaan in de productinnovaties van Transitions. Hierdoor willen consumenten die al Transitions glazen dragen vaak nooit meer anders.  De wereldwijde terugkoopratio² van 89 procent zegt eigenlijk al genoeg. Het is tijd om meer consumenten Transitions brillenglazen te laten ervaren.

 

Doe mee aan de consumentencampagne

Ontdek de nieuwe Transitions consumentencampagne Light Under Control. En neem contact op met uw glasleverancier om de verschillende marketingmogelijkheden met Transitions maximaal onder de aandacht te brengen bij uw consumenten.